Informace k příměstskému táboru pro období podzimních prázdnin a ředitelského volna najdete v BLOGU ŠKOLY.
Jídelníček tohoto týdne je z organizačních důvodů lehce pozměněn. Více informací v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky AKTIVITY - KROUŽKY, AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
V BLOGU ŠKOLY se seznamte s mimořádným sportovním úspěchem našich žáků.
Informace k hotovostní platbě pro měsíc říjen v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Školská rada - ZŠ Pod Vodojemem
Školská rada byla zřízena dle §167 zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) z účinností od 1. ledna 2006. Funkce školské rady je vymezena §168 školského zákona. Členové školské rady pracují podle schváleného jednacího řádu. Vychází přitom z povinností uložených školské radě zákonem, z podnětů a návrhů zákonných zástupců nezletilých a zletilých žáků, z podnětů a návrhů pedagogických pracovníků, členů školské rady, ředitele nebo zřizovatele školy.
30. září 2024 byl ve 2. kole doplňkových voleb do Školské rady za pedagogické pracovníky zvolen Mgr. Martin Vacek. Ten ve ŠR nahradí Ing. Lucii Gerychovou, která svůj mandát musela složit vzhledem k tomu, že se k 1. 9. 2024 stala ředitelkou naší školy.
Zápis z jednání ŠR k dispozici v elektronické i tištěné podobě u Mgr. Jelínkové
Nové složení ŠR pro volební období 2024-2026:
Nejbližší zasedání nové ŠR je plánováno na 10. října.
3. 4. 2024
Dne 3. dubna byli ve 2. kole voleb do Školské rady za pedagogické pracovníky zvoleni tito kandidáti:
Dne 16. dubna byli ve 2. kole voleb do Školské rady za zákonné zástupce nezletilých žáků zvoleni tito kandidáti::
Ustavující jednání Školské rady je naplánováno na 13. 6. 2024
Doplňkové volby do ŠR
Dne 4. 4. 2023 se novým členem ŠR stal za zákonné zástupce Mgr. Jan Chmelík.
Ve funkci nahradil Ing. J. Slabého, který na funkci v březnu rezignoval.
Zasedání školské rady 12. 10. 2023
Závěry jednání ŠR:
Zasedání školské rady 22. 6. 2023
Závěry jednání ŠR:
Zasedání školské rady 13. 10. 2022
Závěry jednání ŠR:
1) ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2021-22
2) ZŘ školy seznámila ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2022-23:
3) Zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 16. 6. 2022:
Zasedání školské rady 12. 10. 2021 :
Složení nové ŠR
2 zástupci za rodiče - zvoleni řádně ve 2. kole voleb do ŠR dne 5. 10. 2021
Ing. Jan Růžička, Ing. Jaroslav Slabý
2 zástupci za školu - zvoleni řádně ve 2. kole voleb do ŠR dne 5. 10. 2021
Ing. Lucie Gerychová, Mgr. Olga Jelínková
2 zástupci za město – jmenováni Radou města Ústí n/L dne 17. 5. 2021
MUDr. Jiří Madar, PaedDr. Jan Eichler
Závěry jednání ŠR:
ŠR schválila předsedu, místopředsedu, zapisovatele/jednatele
ŠR schválila jednací řád ŠR
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2020-21
ZŘ školy seznámila ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2021-22
MMR ČR: 11703 – integrovaný regionální operační program projekt „Modernizace učebny pro přírodní vědy, technické a řemeslné obory“.
Mag-UL podal žádost o zapojení do projektu energetických úspor s dotací z OPŽP a využitím metody EPC (Energetické služby se zárukou) pro naši školu, probíhá zpracování energetického posudku, navrhují se úsporná opatření na základě místních šetření. Kromě jiného dojde ke kompletní výměně oken a zateplení pavilonů školy. Předpokládaný termín zahájení akce je rok 2022.
Další třídy byly vybaveny počítači, dataprojektory a projekčními plátny.
Zhodnocení distanční výuky, zapojení žáků do doučování.
Zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 3. 6. 2021:
Zasedání školské rady 1. 10. 2020:
Zasedání školské rady 8. 10. 2019:
Zasedání školské rady 13. 6. 2019:
Zasedání školské rady 11. 10. 2018:
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2017-18
ředitel školy seznámil ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2018-19
zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 28. 8. 2018 :
Složení nové ŠR
radou rodičů
Ing. Aleš Klapka, pí Lenka Bosáková
Ing. Lucie Gerychová, Mgr. Olga Jelínková
MUDr. Jiří Madar, PaedDr. Jan Eichler
Závěry jednání ŠR:
Zasedání školské rady 5. 10. 2017:
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2016-17
ŠR schválila Dodatek č. 1 k ŠVP ZV
- zavedení Předmětu speciální pedagogické péče
- nahrazení ŠVP výstupů a učiva v anglickém jazyce pro 1. – 3. ročník
Zasedání školské rady 4. 5. 2017:
Nové složení ŠR od 9. 11. 2016 :
Dne 8. 11. 2016 byli na třídních schůzkách školy řádně zvoleni zákonnými zástupci žáků dva noví členové ŠR, kteří ve funkcích nahradili zesnulého pana Bohumila Pilaře a odstupující Ing. Miroslavu Klapkovou.
Za zřizovatele:
Za zákonné zástupce žáků:
Za pedagogické pracovníky:
Na naší škole funguje školská rada od 1. ledna 2006.
Noví členové od ledna 2015:
Za zřizovatele:
Za zákonné zástupce žáků:
Za pedagogické pracovníky:
Členové:
Zasedání školské rady 11. 10. 2016:
Zasedání školské rady 22. 6. 2016:
Zasedání školské rady 30. 5. 2016:
Zasedání školské rady 22. 1. 2016:
Zasedání školské rady 6. 10. 2015:
Zasedání školské rady 1. 6. 2015:
Zasedání školské rady 12. 3. 2015 - ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady 9. 10. 2014:
Zasedání školské rady 15. 10. 2013:
Zasedání školské rady 11. 10. 2012:
Zasedání školské rady 26. 1. 2012 - ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady 13. 10. 2011:
Zasedání školské rady 7. 10. 2010:
Zasedání školské rady 22. 6. 2010:
Zasedání školské rady 15. 10. 2009:
Zasedání školské rady 19. 3. 2009 – ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady:
19. 1. 2006 – ustanovující zasedání
23. 2. 2006 – schválen školní řád
9. 10. 2006 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2005/06
28. 6. 2007 – schválen ŠVP
11. 10. 2007 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2006/07
16. 10. 2008 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2007/08
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.