Informace k příměstskému táboru pro období podzimních prázdnin a ředitelského volna najdete v BLOGU ŠKOLY.
Jídelníček tohoto týdne je z organizačních důvodů lehce pozměněn. Více informací v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky AKTIVITY - KROUŽKY, AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
V BLOGU ŠKOLY se seznamte s mimořádným sportovním úspěchem našich žáků.
Informace k hotovostní platbě pro měsíc říjen v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Rodiče, kteří budou mít zájem platit obědy inkasem ze svého účtu, si ve své bance zařídí svolení k inkasu pro účet školní jídelny, číslo účtu: 2500872912/2010.
Pro hladký průběh inkasní platby je potřeba zajistit v uvedeném termínu dostatečný finanční limit na účtu (dle věkové kategorie – max. 800 Kč na dítě).
Platba na následující měsíc bude stržena z účtu v termínu 20. – 25. den v měsíci.
Po stržení platby budou strávníci automaticky přihlášeni na celý následující měsíc.
V případě odhlášených obědů bude inkasní částka automaticky ponížena v následující platbě.
V případě, že platba neprojde, je potřeba uhradit stravné v hotovosti do posledního dne v měsíci.
Zjednodušený postup:
1. V bance povolit inkaso z účtu 2500872912/2010, variabilní symbol neuvádět,
do poznámky (název souhlasu) napsat jméno, příjmení a třídu žáka.
2. Do školní jídelny doručit svolení k inkasu – obdržíte ve své bance nebo vytištěné
z internetového bankovnictví. Doručit jej můžete osobně nebo poslat na e-mail:
3. Zajistit dostatečný limit na účtu (20. – 25. den v měsíci).
Hotovostní platba bude dále probíhat dosavadním způsobem (u okénka školní jídelny).
Případné bližší informace zodpoví Petra Podaná, vedoucí školní jídelny:
tel. 472 743 711
nebo e-mail: podana.p@zsvodojem.cz
Petra Podaná, vedoucí školní jídelny
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.