V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Informace k příměstskému táboru pro období podzimních prázdnin a ředitelského volna najdete v BLOGU ŠKOLY.
Jídelníček tohoto týdne je z organizačních důvodů lehce pozměněn. Více informací v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky AKTIVITY - KROUŽKY, AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
V BLOGU ŠKOLY se seznamte s mimořádným sportovním úspěchem našich žáků.
Informace k hotovostní platbě pro měsíc říjen v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
Struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb., ze dne 31. srpna 2006.
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem
4.3 Úřední hodiny
pracovní dny 7:00-15:00 hodin
4.4 Telefonní čísla
+420 474 744 477, +420 474 720 204
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa e-podatelny
ID datové schránky: 65rv48a
4.7 Další elektronické adresy
Škola: 336261335/0300
Školní jídelna: 2500872912/2010
E-peněženka: 344583174/0300 variabilní symbol: rodné číslo žáka
FKSP: 336261546/0300
44553234
-
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Aktuální rozpočet a rozpočty z let minulých jsou k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení školy.
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky) nebo písemně (doporučená nebo elektronická pošta).
Žádost je podána dnem, kdy ji povinný subjekt obdržel.
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli školy) zřizovateli školy – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto:
a) náklady na pořízení listinných kopií:
b) náklady na opatření technických nosičů dat
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na jakém základě byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výši požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
Přílohy výroční zprávy:
Očekávané plnění rozpočtu p. o. v roce 2023
Střednědobý výhled rozpočtu p. o. v letech 2025-2026
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.