V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Informace k příměstskému táboru pro období podzimních prázdnin a ředitelského volna najdete v BLOGU ŠKOLY.
Jídelníček tohoto týdne je z organizačních důvodů lehce pozměněn. Více informací v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky AKTIVITY - KROUŽKY, AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
V BLOGU ŠKOLY se seznamte s mimořádným sportovním úspěchem našich žáků.
Informace k hotovostní platbě pro měsíc říjen v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Vážení rodiče,
rozhodli jsme se v naší škole začít pro vyzvedávání účastníkůí ze školní družiny používat systém BELLhop. Jedná se elektronický systém vyvinutý přímo pro družiny základních škol. Systém je založen na čipech.
Čip jednoduše přiložíte k terminálu u vchodu do školy. Terminál Vám krátkým akustickým signálem potvrdí správné načtení čipu a zároveň zobrazí jméno účastníka. Vychovatelce v ŠD na tabletu ,, pípne, že si jdete pro účastníka, ona ho „odklikne“ a pošle do šatny. V tu chvíli Vy na obrazovce uvidíte, že účastník již odešel a míří k šatnám. Pokud např. budeme na obědě a Vy pípnete čipem – zobrazí se Vám, že jsme na obědě (pokud to vychovatelka nastaví – systém to umožňuje) nebo prostě uvidíte, že ho vychovatelka ještě „neodklikla“, tudíž, že ještě účastník neopustil družinu. Odpadne také problém, když se supluje, protože my si jen v systému „přetahneme“ účastníky, ale pro Vás vyzvedavatele se nic nezmění. Nebudete muset osobně hledat, do které družiny byl účastník přesunuto.
Terminál po načtení čipu předá Váš požadavek do příslušného oddělení a paní vychovatelka vám účastníka pošle.
Pokud se načtení čipu nezdaří, budete upozorněni dlouhým akustickým signálem a textovým oznámením o chybě načítání. K tomu může nejčastěji dojít tak, že máte u sebe více různých čipů a terminál načte jiný čip než ten, který je určený pro vyzvednutí účastníka ze ŠD.
Vzhledem k tomu, že vychovatelé budou požadavky odbavovat na mobilním zařízení, nemusí být s účastníky v době vyzvedávání ve svém oddělení. Z tohoto důvodu, bude vyzvedávání účastníků pomocí stávajících zvonků komplikované. Ty zůstanou zachovány jen jako nouzové řešení pro případ výpadku čipového systému.
Objednávka čipu
Cena jednoho čipu je 100 Kč. (Jde o částku, za kterou škola nakupuje čipy od společnosti Bellhop). Čipy nejsou zálohované.
Objednávka čipu bude součástí přihlášky do ŠD na příští školní rok .
Je potřeba zapsat, kolik čipů budete chtít pro vyzvedávání účastníka používat. Vždy je ale nutné, aby každý čip byl vydán na jméno konkrétní osoby, která za něj zodpovídá. Systém umožňuje, aby vychovatelka viděla, kdo účastníka vyzvedává. Osoba oprávněná k vyzvedávání musí být uvedena na přihlášce do ŠD.
Nelze však vyzvedávat na jeden čip více účastníků, např. sourozence.
Objednávka čipu bude závazná až ve chvíli, kdy bude účastník do ŠD přijat.
Situace, které mohou nastat
Věříme, že zavedení tohoto systému vám výrazně usnadní vyzvedávání účastníků ze školní družiny, a že budete se systémem spokojeni.
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.