V záložkách BLOG ŠKOLY a také v samostatné záložce 2. STUPEŇ - ADAPTAČNÍ KURZ 2024-2025 jsou informace pro rodiče a žáky budoucích šestých ročníků.
V samostatné záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, ale také v BLOGU ŠKOLY jsme právě zveřejnili seznam identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd pro školní rok 2024/2025.
Více informací v BLOGU ŠKOLY a na stránkách tříd.
Nejprve nahlédněte do BLOGU ŠKOLY a poté se vydejte do Informačního střediska na Mírovém náměstí.
V BLOGU ŠKOLY, v samostatném článku, jsou uvedeny důležité informace k 2. kolu voleb zákonných zástupců nezletilých žáků do Školské rady.
Bližší informace k volbám do Školské rady jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.
Aktuálně otevíráme záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, která je určena zákonným zástupcům budoucích prvňáčků. Záložka bude plně aktualizována do konce měsíce února.
Důležité informace k přijímacím zkouškám jsou v BLOGU ŠKOLY, ale také ve stálých záložkách 1. a 2. stupně.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
Struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb., ze dne 31. srpna 2006.
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem
4.3 Úřední hodiny
pracovní dny 7:00-15:00 hodin
4.4 Telefonní čísla
+420 474 744 477, +420 474 720 204
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa e-podatelny
ID datové schránky: 65rv48a
4.7 Další elektronické adresy
Škola (+DČ) 0889676389/0800
Školní družina a platba školy v přírodě: 2701372009/2010
Školní jídelna: 2500872912/2010
FKSP 107 – 0889676389/0800
44553234
-
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Aktuální rozpočet a rozpočty z let minulých jsou k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení školy.
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky) nebo písemně (doporučená nebo elektronická pošta).
Žádost je podána dnem, kdy ji povinný subjekt obdržel.
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli školy) zřizovateli školy – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto:
a) náklady na pořízení listinných kopií:
b) náklady na opatření technických nosičů dat
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na jakém základě byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výši požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
Očekávané plnění rozpočtu p. o. v roce 2023
Střednědobý výhled rozpočtu p. o. v letech 2025-2026
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.